Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Tilmeld event

  Hjælp
Her kan du finde alle de events du kan tilmelde dig.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op.

Udfyld felterne og tryk Gem. Du er nu tilmeldt.

Bemærk du kan også finde alle de events, der er relevante for dig, ved at se under din forening og menupunktet "Events".


Søg anden event

Der er lukket for tilmelding, da tidsfristen er udløbet
Event Titel Landsstævne Sønderborg 2023
Arrangør Dans Danmark
Dato 17-07-2022 00:01 - 22-07-2022 23:59
Pris 25,00
Sidste dato for tilmelding 06-07-2022


Dans Danmarks og Spillemandskredsens Landsstævne i Sønderborg

TILMELDING PÅ DENNE SIDE ER AFSLUTTET.

Du kan stadig tilmelde dig til Landsstævnet ved at henvende dig i stævneinformationen under stævnet.

Det gælder også for endagsbilletter.






Navn
(*)
E-mail
(*)
Gentag e-mail
(*)
4. Adresse
5. Postnummer
6. By
7. Telefon - skriv uden mellemrum
8. Mobiltelefon - skriv uden mellemrum
---
9. Vælg dit stævnearmbånd Gælder for hele stævnet UNDTAGEN:
Endagsarmbånd. Vælg først "Endagsarmbånd" i dette felt, og derefter hvilke dage i de næste felter.
Hjælper. Vælg "Hjælper" i dette felt, og derefter "hjælpertype" i felt 15.
Regionsrepræsentant er kun efter aftale med stævneudvalget.
(*)
10. Endagsarmbånd til mandag den 17. juli
11. Endagsarmbånd til tirsdag den 18. juli
12. Endagsarmbånd til onsdag den 19. juli
13. Endagsarmbånd til torsdag den 20. juli
14. Endagsarmbånd til fredag den 21. juli
---
15. Jeg tilmelder mig som hjælper.
(Læs vejledningen inden du tilmelder dig)

Hvis du har valgt stævnemærke som medlem af Dans Danmark eller Spillemandskredsen, skal medlemsnummer og forening/enkeltmedlem angives herunder:

----------------------------------

16. Medlemsnummer i Dans Danmark eller Spillemandskredsen
17. Vælg Forening, Enkeltmedlem eller Spillemandskredsen
(Har også betydning for evt. camping/skolelogi)
---
18. Jeg deltager i en regionsopvisning.
---
(*)
19. Jeg tager en foreningsfane med

Stævneemblem og T-shirts:

----------------------------------

20. Jeg bestiller et stævneemblem.  Pris kr. 50,-
---
21. Stævne T-shirt, Damemodel. ANTAL: Pris kr. 110,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
22. Stævne T-shirt, Damemodel. STØRRELSE:
---
23. Stævne T-shirt, Herremodel. ANTAL: Pris kr. 110,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
24. Stævne T-shirt, Herremodel. STØRRELSE:
---
25. Stævne T-shirt, Børnemodel. ANTAL: Pris kr. 90,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
26. Stævne T-shirt, Børnemodel. STØRRELSE:
---

LOGI PÅ STÆVNET:

----------------------------------

27. Vil du bo på stævnecamping eller skolelogi, eller finder du selv logi andet sted?
(Typen af evt. logi vælges i de næste felter) Skal udfyldes af alle
(*)

Hvis du vil bo på camping skal ét af felterne 28, 29 eller 30 udfyldes

----------------------------------

28. Enten: Jeg BESTILLER EN PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x7 m. på:
(Husk også at udfylde felt 31 og 32.)
(Iflg. brandmyndighedernes bestemmelser skal målene tages fra campingvognens «kasse», dvs. uden trækstang.)


29. Eller: Jeg BESTILLER EN PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x14 m. på:  Pris kr. 250,-.
(Husk også at udfylde felt 31 og 32.)

30. ELLER: Jeg vil bo på camping HOS EN ANDEN DELTAGER, DER ALLEREDE HAR BESTILT EN PLADS PÅ: (Husk også at udfylde felt 32.)

31. Type på campingenheden.  Skal udfyldes hvis du har bestilt en plads.
(Hvis du har udfyldt pkt. 29 skal du IKKE udfylde dette felt)

32. Skriv et telefonnummer der er campingenhedens bestillingsnummer.
(Alle der bor på samme enhed skal skrive samme nummer)

33. Jeg bestiller også plads til et fællestelt:
Almindelig plads til telt 6,5 x 7 m. Kr. 250, Stor plads til 6,5 x 14 m. kr. 460.

---
34. Jeg bestiller skolelogi

Campingpladser og skolelogi fordeles foreningsvis, så vidt det kan lade sig gøre, men ved at angive et alternativt gruppenavn herunder kan I blive indkvarteret sammen på tværs af foreninger

----------------------------------

35. Alternativt gruppenavn:  (Alle deltagere i gruppen skal skrive det samme navn)

DANSEARRANGEMENTER

----------------------------------

36. Bal med Mads Hansens Kapel.  Kr. 00,-. Tirsdag kl. 21:30 - 23:30.
37. Workshop STOMP.
Tilmelding under B&U-arrangementer.
38. Kursus i Slesvig-Holstenske danse. .kr. 75,-. Tirsdag kl. 09.30 - 12.00
39. Kursus i Rækkedanse. kr. 75,-. Tirsdag kl. 13:30 - 18:00
40. Kursus "Dans, krop og bevægelse". kr. 75,-. Torsdag 09:30 - 12:00
41. Kursus "Scottish-kursus med variationer. kr. 75,-. Torsdag kl. 13:30 - 16:30.
42. Danseeftermiddag for “ældre” torsdag er aflyst p.g.a.deltagerantallet, og kan ikke bestilles.

SPILLEMÆND

----------------------------------

43. Jeg tilmelder mig som spillemand på instrument:
---
44. Jeg tilmelder mig som aktiv spillemand til rådighed på vagtplan m.v. (15 timer)
Du kan tilmelde dig som voksen 26+ eller ungdom 15-25 år.
---
45. Jeg deltager i stævneåbningen som aktiv spillemand:
---
46. Kirkekoncert - Deltager som spillemand.
---
47. Festforestilling - Deltager som spillemand
---
48. Spillemandsworkshop med Mads Hansens Kapel. Kr.75,-. Tirsdag 15:30 - 17:30
---
49. Spillemandsworkshop med Fanømusik. Kr. 75,-. Tirsdag kl. 10:00 - 12:00.
---
50. Spillemandsworkshop med Johnnie Frederiksen. Kr. 75,-. Torsdag kl. 11:00 - 13:00
---
51. Gruppenavn hvis I vil spille som gruppe ved f.eks. småkoncerter. (husk også næste felt)
52. Telefonnummer til gruppens kontaktperson:

BØRN OG UNGE

----------------------------------

53. Danseworkshop med Ingerlise Rasmussen og Birger Lund. Pris kr. 30,-. Tirsdag kl. 10:00 - 12:00
54. Spilleworkshop med Mads Hansens Kapel. Pris kr. 50,-. Tirsdag kl. 13:00 - 15:00.
Udfyld med instrument i næste felt.
55. Instrument jeg spiller på ved workshoppen
56. Ungefest. Spisning og bal. Pris kr. 100,-. Tirsdag kl. 18:00 - 23:30
57. Danseworkshop med Johannes Bording. Pris kr. 30,-. Onsdag kl. 10:00 - 12:00
58. Workshop STOMP. Pris kr. 50,- . Onsdag kl. 16:00 - 17:30. Voksne deltagere er velkommen.
59. Træklatring er fuldtegnet og kan ikke bestilles.
60. Deltager i danseopvisning ved Festforestillingen samt træning hertil. Gratis med begrænset antal.

UDFLUGTER MV.

----------------------------------

61. Guidet morgenvandring i Sønderskoven. Pris kr. 50,-. Tirsdag og torsdag kl. 07.00 - 09:00.
---
62. Guidet byvandring i Sønderborg er desværre fyldt op og kan ikke bestilles.
---
63. Guidet tur til Augustinia. Pris kr. 30,-. Tirsdag kl. 10:00 - 11:00.
---
64. Udflugt til Jollmandsgård og Hjortspringbåden. Pris kr. 100,-. Onsdag og torsdag kl. 10:00 - 12:00.
---
65. Udflugt til Vagns SAAB-museum. Pris kr. 50,-. Onsdag kl. 14:00
---
66. Udflugt til Riecks stensamling + fossiljagt og badning ved Fladbæk Strand. Gratis. Torsdag kl. 11:00.
---
67. Sønderjysk kaffebord. Pris: 0-10 år kr. 100,- og 11 år og opad kr. 200,-. Tirsdag kl. 15:00.
---
68. Vinsmagning hos Wohlenberg. Er desværre udsolgt og kan ikke bestilles.

DIV. ARRANGEMENTER

----------------------------------

69. Kirkekoncert. Torsdag kl. 16:00 - 17:30. Det er gratis, men der skal bestilles billet.
70. Festforestilling. Pris kr. 100,-. Fredag kl. 16:00 - 18:00.

DRAGTWORKSHOPS

----------------------------------

71. Workshop i tylstrækning onsdag aflyst og kan ikke bestilles
72. Workshop: Udtagning i stjernestrik fredag er aflyst og kan ikke bestilles

FORPLEJNING

----------------------------------

73. Morgenmad mandag. kr. 40,-
74. Morgenmad tirsdag. kr. 40,-
75. Morgenmad onsdag. kr. 40,-
76. Morgenmad torsdag. kr. 40,-
77. Morgenmad fredag. kr. 40,-
78. Morgenmad lørdag. kr. 40,-
---
79. Aftensmad mandag. kr. 100,-
80. Aftensmad tirsdag. kr. 100,-
81. Aftensmad onsdag. kr. 100,-
82. Aftensmad torsdag. kr. 100,-
83. Aftensmad fredag. kr. 100,-

---
84. Evt. en kort bemærkning.
Se vejledningen ved behov for Handicapplads/-parkering eller lignende.
Med din registrering giver du tilladelse til at vi opbevarer de persondata om dig som du har oplyst i denne tilmelding, og som er relevante og tilstrækkelige i forhold til formålet. Vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi videregiver ikke dine oplysninger til en 3-part, men opbevarer dem sikkert i henhold til gældende persondataforordning. Dog vil navn og kontaktoplysninger blive delt med regionsrepræsentanten, hvis du vil deltage i regionens arrangementer under stævnet. Såfremt du ønsker at få oplyst, hvilke oplysninger vi opbevarer, kan du rette henvendelse til sekretariatet på adressen info@dans-danmark.dk. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det gør du ligeledes på ovennævnte mailadresse.-

Klik på "Tilføj til kurv" når alle oplysninger og bestillinger er udfyldt for én person. Der kan så tilmeldes en "ny person".
Hvis en person ikke kan tilføjes i indkøbskurven, så se i det røde felt foroven på siden. Det kan være at der er glemt et obligatorisk felt
I indkøbskurven vises den samlede pris for hver person og et totalbeløb for alle tilmeldte.


BEMÆRK: Når alle bestillinger er registreret i indkøbskurven, vælges "Gennemfør og betal", der så åbner en betalingsside.

----------------------------------





   


Dans-danmark.dk