Tilmeldingsformular til


Folkedans Danmarks og Spillemandskredsens Landsstævne 


KØST 17. til 22. juli 2017.

------------------------------------------------



Bemærk venligst:

Når man afslutter indkøbskurven og går til betaling, så kommer betalings-formularen frem helt oppe på toppen af siden.

Rul opad til toppen af siden.


Vær opmærksom på, at fra man klikker på "betaling" i indkøbskurven, skal betalingen være gennemført og godkendt inden for 5 minutter.

Vejledning til tilmeldingsblanketten.

VED EN EVT. EFTERBESTILLING udfyldes de krævede felter som første gang. Dog skal der i felterne 9, 12 og 14 vælges "Efterbestilling". 
Så kommer I ikke til at betale for et nyt stævnemærke eller logi på stævnet, eller tilmelder jer til jeres regionsopvisning 2 gange.

Felterne 1 til 9 skal udfyldes af alle.

Felt 7 og 8: evt. telefonnumre. Skriv dem uden mellemrum.  

Felt 9: Alle skal vælge stævnemærke. 
Priser: 
Voksen, fra 26 år:
Kr. 790 for medlemmer af Folkedans Danmark eller spillemandskredsen - kr. 950 for ikke medlemmer.
Ungdom, 15 - 25 år 
kr. 525 for medlemmer af Folkedans Danmark eller spillemandskredsen - kr. 580 for ikke medlemmer
B&U 5 - 14 år, kr. 315  -  Barn, under 5 år, gratis
Efterbestilling kr. 0,00 - Bruges ved evt. efterbestilling.

Felt 10: Voksne og Ungdom: Skriv medlemsnummer i Folkedans Danmark eller Spillemandskredsen. B&U og Børn behøver ikke udfylde dette felt.

Felt 11: Vælg din forening på listen eller en af de øvrige muligheder. Hvis du vælger alternativ gruppe så husk at udfylde felt 22.

Felt 12. Vælg om du vil deltage i en regionsopvisning. 

Felt 13. Kryds af hvis du tager en fane med.

Felt 14: Du skal vælge om du vil bestille logi på stævnet, eller om du selv sørger for logi uden for stævnet. Bem.: Specielt valg regionsrepræsentanter.
Hvis du vælger logi på stævnet, skal du vælge hvordan du vil bo i felterne 15 - 16 - 17 eller 21.
Priser for at bo på camping eller skolelogi:
Voksen,over 26 år kr. 315  -  Ungdom, 15-26 år kr. 210
B&U, 5-14 år kr. 115  -  Børn, under 5 år Gratis

Hvis du vil bo på stævnecamping skal ét af felterne 15, 16 eller 17 udfyldes.
Felt 15: Udfyldes hvis du vil bestille en "standardplads" på stævnecamping. 
Målene er vognens og forteltets yderste punkter.
Felt 16: Hvis din campingvogn/telt ikke kan være på en "standplads" kan du bestille en plads i dobbelt størrelse. Pris kr. 210,-
Felt 17: Udfyldes hvis du vil bo sammen med en anden person der allerede har bestilt en plads på stævnecamping. (I samme telt/campingvogn)

Felt 18: Hvis du har bestilt en plads skal vi vide om du kommer med et telt eller en camping-/teltvogn eller autocamper. Disse 3 kategorier må ifølge brandregulativet IKKE placeres ved siden af hinanden.

Felt 19: Skriv et telefonnummer der er campingenhedens bestillingsnummer. 
Alle der vil bo på i samme telt/campingvogn skal skrive samme nummer.

Felt 20: Bestilling af plads til evt. fællestelt. 
Pris: Max. 6,5 x 8 m. kr. 210 -  Max. 6,5 x 16 m. kr. 420

Felt 21: Udfyldes hvis du vil bo på skolelogi.

Felt 22: Campingpladser og skolelogi tildeles normalt foreningsvis. Hvis I ønsker at blive indkvarteret som en gruppe på tværs af foreningerne kan I angive et gruppenavn her:

UDFLUGTER OG TURE.

Felterne 23 til 35 er bestilling af ture og udflugter. Se tidspunkter og priser under de enkelte arrangementer.

KONCERTER M.M.

Felt 36: Festforestilling (Tidligere kaldt spillemandskoncert)
Felt 37: Spillemandsmessen i Køge Kirke

DANSEKURSER.

Felterne 38 - 47: Her kan du bestille billetter til diverse dansekurser samt borgerbal. Se tidspunkt og pris under det enkelte kursus.

DRAGTAKTIVITETER.

Felterne 48 - 51: Der tilbydes 3 kurser samt et foredrag inden for dragtområdet. Se pris på kurset.

B&U AKTIVITETER.

Felt 52 - 55: B&U arrangementer. Se omtale og pris på blanketten.

FOR SPILLEMÆND.

Felt 56. Hvis du vil deltage i landsstævnet som spillemand skal du skrive instrument/instrumenter her.

Felt 57. På grund af det dalende deltagerantal og hensynet til stævnets økonomi, er det blevet besluttet at det kun er de første 30 spillemænd der tilmeldte sig til vagtplanen der får refunderet stævnemærket.
Der er nu 30 tilmeldte. Du kan stadig tilmelde dig til vagtplanen, men skal så betale for stævnemærket i lighed med danserne.
Hvis du ikke tilmelder dig som aktiv spillemand, kan du stadig være med til at spille til legestuer, men du bestemmer du selv hvornår du vil spille.

Felt 58. Sæt kryds her hvis du vil deltage i Festforestillingen som spillemand.

Felterne 59 til 62. Her kan du tilmelde dig til 4 forskellige spille-workshops. Se tidspunkter og priser under de forskellige arrangementer.

UDEN MAD OG DRIKKE .....

Felterne 63 til 68: Bestilling af morgenmad. Serveres på Søndre Skole.

Felterne 39 - 74: Bestilling af varm aftensmad. Serveres på Søndre skole

Felt 73: Her kan du bestille mad til fællesspisning torsdag aften. Se priser på tilmeldingen.

Felt 75: Her kan du bestille stævneemblemet. Pris kr. 45,-

Felterne 76 til 85: Her kan du bestille T-shirts og poloshirts med stævnelogo. 
Husk at udfylde både antal og størrelsesfeltet.
Priser: 

Felt 86: Her kan du sætte kryds hvis du vil tilbyde dig som hjælper på stævnet. Hvis stævneudvalget har brug for din hjælp, vil du blive kontaktet med henblik på arbejdsområder samt refusion af stævnemærke og logi.

Felt 87. Her kan der skrives en kort bemærkning til din tilmelding. (F.eks. strømbehov af helbredsmæssige årsager, handicapplads ell. lign.)

AFSLUTNING AF BESTILLINGEN. 
Når formularen er udfyldt klikkes på "Tilføj til kurv", hvorefter man kan starte forfra med en ny tilmelding.
Når alle tilmeldinger er "Tilføjet i kurven" går man videre til betaling for alle tilmeldte.
Den der tilmelder sig først vil blive betragtet som "gruppeleder" og vil ud over sin egen tilmelding modtage e-mails med oplysninger om alle der er tilmeldt samtidig.
Der vil også blive sendt bekræftelse med alle oplysninger til alle andre, hvis der er angivet en E-mail adresse.

BEMÆRK: Rul evt. op til toppen af siden for at se betalingsfeltet.